2 תשובות
באיזור חוף הבונים יש מתקן ידוע לצניחה חופשית.
כולם טובים.
ממליץ על "הצנחניה" בגלל הנוף של הגליל המערבי. שמתי לך קישור
ממליץ על "הצנחניה" בגלל הנוף של הגליל המערבי. שמתי לך קישור
קישורים מצורפים:
ג'וני ווקר
באותו הנושא: