התחברות
הרשמה
מיי עשה את הבגרות בתנך דתי?
26 במאי 2014, 16:18
דתיים
דת
בגרות
לימודים
בחינות בגרות
היסטוריה
מי פה
4 תשובות
אניי 2112
☺
☺☺
אני אעשה ב17:00:)
א
אור 18
אני, לא היה משהו (כיתה י)
A
Annek
אני והיה לי קשה רצחחח
ר
רוניxD
באותו הנושא:
איך אתאיסטים עושים את הבגרות בתנך?
אני אתאיסט, ושנה שעברה בכוונה לא נגשתי לבגרות בתנך, עשיתי בשכל?
אפשר להצליח בבגרויות בתנך לדעתכם מבלי ללמוד?
אתאיסטים עושים בגרות בתנך?
האם בגרות בתנך היא בגרות חובה?
מי עושה ביום חמישי את הבגרות בתנך של כיתה יב 5 יחידות?
מה התאריכים שצריך לזכור מחר לבגרות בתנך?
כמה זמן הבגרות בתנך?
כמה זמן לפני הבגרות בתנך אתם לומדים?
אם נגיד יש בגרות בתנך, אז אחרי הבגרות מפסיקים ללמוד תנך לנצח?
למי יש את הבגרות בתנך?