6 תשובות
ברגע שאתה מרעיב את עצמך סתם הגוף נכנס למצב של חיסכון, ולכן בפעם הבאה שאתה תאכל הגוף ישמור את כל השומנים כדי שפעם הבאה ישאר לגוף אנרגיה... אחי זאת לא דיאטה..
אם זה חד פעמי לא נורא, כי הרבה צמים בכיפור ט' באב וחיים והכל בסדר, רק להיזהר ולא להמשיך עוד יום.
ובסוף הכבד שלך ימות... במילים אחרות תצטרץ השתלת כבד
אה וודקה?
אז לא אל תשתי
חשבתי מים לא ראיתי טוב
את יכולה להרגיש חלשה וגם אולי להתעלף:\
לא נראה לי שיהיה נזק
זה כמו להיות בצום...