5 תשובות
כנראה התעלפת מחוסר שתיית מים.
יכול להיות שהתעלפת.. תשתי מים שזה שוב לא יקרה לך...
תנסי לשתות קצת, שבי על כיסא ספה, ותקשרי לאחד ההורים שיעזרו לך או שיגידו לך מה לעשות הם כבר יבינו אותך
כנראה שהתעלפת..
אז תשתי הרבה מים ותדברי עם ההורים שלך שידעו לגבי זה