5 תשובות
לא יודע
אני אוהבת את שלי
אנונימי
אני לא הייתי מחליף, אני בסדר עם שלי
לא. גם אם אני לא מת על השם שלי- אני רואה חשיבות בשם שההורים שלי בחרו לי.
לא:)
אני אוהבת את השם שלי.
אני אוהבת את השם שלי.
באותו הנושא: