7 תשובות
אני עוד מעט מוכרת את האייפון 4s שלי ב-1500 ש"ח עם אתה מעוניין
יש אייפון 4אס ב900 אז עדיף איפון לדעתי
דברי איתי
שואל השאלה:
אף פעם לא השתמשתי באייפון.. מעדיף גלאקסי או משהו של אנדרואיד
אף פעם לא השתמשתי באייפון.. מעדיף גלאקסי או משהו של אנדרואיד
אנונימי
הנה, יש פה כמה טלפונים
אבל זה עד 1,500 שקל
אבל זה עד 1,500 שקל
קישורים מצורפים:
יש את sony xpiria p או s שהם נחמדים ויש להם אחלה מצלמה
באותו הנושא: