7 תשובות
אני עוד מעט מוכרת את האייפון 4s שלי ב-1500 ש"ח עם אתה מעוניין
יש אייפון 4אס ב900 אז עדיף איפון לדעתי
הוספתי קישורים לטלפונים שהם די טובים 3:
דברי איתי
שואל השאלה:
אף פעם לא השתמשתי באייפון.. מעדיף גלאקסי או משהו של אנדרואיד
אנונימי
הנה, יש פה כמה טלפונים
אבל זה עד 1,500 שקל
יש את sony xpiria p או s שהם נחמדים ויש להם אחלה מצלמה