4 תשובות
הרגשה טובה (: יהיה בסדר.
דיי לחוצה בגרות ראישונה וזה אבל נעבור את זה קודם נעבור תמתכונת מחר
כאילו היום חחח
כאילו היום חחח
אחלה. אנלא עושה^^
לחץ מטורף: ( אבל יהיה בסדר.
באותו הנושא: