26 תשובות
סבבה איפה שירתת מחנה רמון
אני גרה במצפה
אנונימית
אהה יפה איך קוראים לך
איך קוראים לך?
אנונימית
לא גרתי שם אף פעם, אבל כן שירתתי 3 שנים בבסיס ליד מצפה רמון אז אני מכיר את האזור.
אז לאיזה כיתה?
אנונימית
לא אני לא רציני
תאמת אני צוחק אני יוצא מטומטם תמיד
כולם אומרים לי את זה
שאלתי את אח שלי אצה כן בכיתה שלו
בכיתה של רונית
אנונימית
מי זה אח שלך
אתה לא רוצה לדעת
אנונימית
כי נראה לי שאתם לא מדברים
אנונימית
לא נורא תגידי למה אין לי בזמן האחרון חברים אולי אני אשלים איתו
באלי שמישהו יראה איזה גיימר אני בפלייסטישן
אתה מכיר את אנדריי ונתי?
אנונימית
אנדרי זה החדש לא
לא יודעת הוא עולה לח
אנונימית
זהו
רק שאלתי אם אתה מכיר
הם כל היום משחקים במיינקראפ
אנונימית
אתה מכיר את אליה גרבנגי?
הוא גם פה חחח
אז מי זה אח שלך
הנה
אנונימית
יואו הייתה אזעקה! שמעת?
אנונימית
רציני?!?!
מגניב! חבר של אח שלי נראה לי עולה לט?
אנונימית
רועי עטייה