9 תשובות
כן זה חסר טאקט ומטריד..
שואל השאלה:
אז אתה ילד מסכן
אז אתה ילד מסכן
אנונימית
כן, אם זה קורה כול הזמן.
אני פשוט יגיד להן שזה מפריע לי ושלא יפליצו לידי
שואל השאלה:
כולכן ילדות מגעילות, מזה השטויות האלה אם חברה מפליצה אתן תתרחקו? גועל נפש!
זה חברות שלכן, ובגלל משהו קטן שהן עושות אתן תתרחקו כמו יצורות?
זה רק מבחן לראות אם אתם חברות טובות.
נכשלתם.. אמן ובחיים לא יהיה לכן חברות ותישארו לבד כל החיים!
כולכן ילדות מגעילות, מזה השטויות האלה אם חברה מפליצה אתן תתרחקו? גועל נפש!
זה חברות שלכן, ובגלל משהו קטן שהן עושות אתן תתרחקו כמו יצורות?
זה רק מבחן לראות אם אתם חברות טובות.
נכשלתם.. אמן ובחיים לא יהיה לכן חברות ותישארו לבד כל החיים!
אנונימית
כל הזמן? הייתי ממליצה לה ללכת לרופא ולהפסיק לאכול שעועית.
אבל למה שאני יתרחק ממנה בגלל שהיא בטעות הפליצה? איי איי כולם מפליצים
אבל למה שאני יתרחק ממנה בגלל שהיא בטעות הפליצה? איי איי כולם מפליצים
שואל השאלה:
זאת שמעליי צודקת, פשוט ילדות מגעילות! אמן הם יתרחקו ממכן,!
זאת שמעליי צודקת, פשוט ילדות מגעילות! אמן הם יתרחקו ממכן,!
אנונימית
צמה לעשות זה מגעיל ולא נעים את לא יכולה לקלל אנשים אם זה מגעיל אותם מה לעשות זה לא הכי כיף נגעלים אני אישית אם זה כל הזמן וקבוע אני אעגל ואדבר איתה זה ממש מגעיל שעושים לידך כל הזמן ואין לך בכלל זכות לצאת על אנשים שאמרו שהם יכילו אלו הדעות שלהם.
אנונימי
באותו הנושא: