2 תשובות
אם את אחרי מקלחת את יכולה להצטנן ככה
לא כדאי לך באמת...
אבל אם אני מייבשת את השיער עם פן קר אז זה משהו כמו חצי שעה.. כנראה שעם מאוורר זה משהו דומה, אבל השאלה היא איך תייבשי את השיער עם מאוורר? זה משהו שאני לא ממש מצליחה לתאר לעצמי..
אבל אם אני מייבשת את השיער עם פן קר אז זה משהו כמו חצי שעה.. כנראה שעם מאוורר זה משהו דומה, אבל השאלה היא איך תייבשי את השיער עם מאוורר? זה משהו שאני לא ממש מצליחה לתאר לעצמי..
באותו הנושא: