7 תשובות
כי לפעמים גם להם מותר ליטעות.. זה קורה לכל אחד
שואל השאלה:
יש דברים שלא צריך להגיד ואתם פשוט אומרים ועושים מה שרוצים למרות שאתם יודעים למה זה גורם
אנונימית
אני חושבת שכול אחד צריך להגיד מה שהוא חושב..
גם הבנות..
שואל השאלה:
ברור זאת שאלה כללית
אנונימי
למה שלא יוכלו להגיד מה שהם רוצים?
כי את בנים מה שמעניין אותם זה רק הגוף שלנו ואיך שאנחנו נראות, ואם אנחנו מכוערות הם זורקים אותנו לעזאזל, ואם אנחנו יפות משתמים בנו (לפעמים גם באונס) ואז זורקים או נפרדים ממנו כמו כלי שבור... אני גמרתי עם בנים, סוף
לא כולם ככה אלה שכן אידיוטים אבל לא כולם כאלה