3 תשובות
דברי איתו רגיל שאלי אותו מה קורה וזה ותראי אם השיחה בינכם מתפתחת וככה תכירו אחד את השני ואולי גם הוא יתעניין במשך הזמן
את לא יכולה להתאהב במישהו שאת לא מכירה. היו לי 2 מערכות יחסים מאוד רציניות בחיים וארוכות משהו כמו שנתיים כל אחת ועד היום לא הכרתי באהבה אמיתית... יכול להיות שאני טועה אבל לי לא נראה ששווה לך להשקיע מאמץ כזה בבן אדם. זה לא שווה את זה. תתעסקי באיך להצליח בחיים ולא באיך להצליח באהבה... אם היא תבוא אז היא תבוא.
שואל השאלה:
הוא לא מכיר אותי כוסעמו איך אתה מתאר אתזה לעצמך!?
באה אליו איזה אחת: מה קורה?
מאני סתומה? -.-
תשובות נורמליות?