התחברות
הרשמה
אני בגיל התבגרות ואני מידה B בחזייה ואני יושנת עם חזייה מה זה עושה?
8 במאי 2014, 08:45
חזיות
בנות
נשים
חזה
מידות
חזייה
הלבשה תחתונה
תשובה אחת
זה לא טוב לציצי ככה אומרים.. עדיף לישון בלי.
ה
האחד בשבילך ✌
באותו הנושא:
בנות-מה הייתה המידה שלכן בחזייה בגיל 13 ומה המידה שלכן עכשיו?
אמא שלי מידת חזייה B80 ואני B75 מוכרת אחת אמרה לי שאני מידה C70 ואני בת 11 האם זה הגיוני בגיל כזה שיהיה לך חזה, יותר גדול מאמא שלך?,
מידה a בחזייה, בגיל 14.5- נחשב שטוחה?
בנות איזה מידה הייתן בחזייה בגיל 14 ובנות כמה אתן עכשיו ואיזה מידה אתן?
מתי התחלתם ללבוש בפעם הראשונה גוזיה באיזה גיל ובאיזו מידה ומתי התחלתם ללבוש חזייה באיזה גיל ובאיזו מידה לבשתם חזייה?
אמאשלי מידה c75 בחזייה ואני מידה a70 ואני כבר בת 14.5 יש סיכוי שיגדל לי?
מידה c 80 בחזייה בגיל 13 זה בסדר?
מידה 70a בחזייה לגיל 15 זה קטן בינוני או גדול?
אני בת 12 ואני מידה b בחזייה לאיזה מידה אני יגיע (קיבלתי מחזור בגיל 11).
אם אני מידה 75b בחזייה בגיל 13 איזה מידה אני יהיה ביב?
איזה מידת חזיה אמור להיות בגיל 14-16