11 תשובות
היי.
אני מציע לך לא להפקיד את הדכאונות, המצבי רוח שלך, והמחשבות שלך בידי מיסטיקנים ורבנים מפוקפקים. אני לא מזלזל בדת, או בתאולוגיה, או ברוחניות- אבל אם את מדוכאת, תפני לאדם שלמד את המקצוע- ותלכי לפסיכולוג.
לפסיכולוגים יש אינטרס אחד- לעזור לך (מעבר ל'בלה בלה בלה הם עושים את זה בשביל הכסף'- כמובן שהם עושים את זה בשביל הכסף- זה המקצוע שלהם. אבל לפסיכולוגים איכותיים אכפת מהלקוחות שלהם כאילו היו חברים שלהם). תמלאי את החלל בחיים שלך- תקראי ספרים, תלמדי, תדברי עם אנשים על הבעיות שלך.
רבנים ומיסטיקנים משתמשים באנשים בלתי יציבים רגשית ובעזרת פחד ומניפולציה מנסים לשדל אותך לעשות דברים שלא בהכרח רצית. זה נשמע מאוד קיצוני, אבל אני בספק אם רב יבין את הנפש שלך יותר מאשר פסיכולוג- הוא שם בשביל לשדל אותך לפנות לדת, והמיסטיקן שם בשביל לשדל אותך לקנות עוד כמה אבני חן שהוא רכש באינטרנט ומוכר לך אותם ברווח של 300% בטענה שהם מקודשים.
אם יש לך בעיות, אשמח לעזור לך. אשמח להמליץ לך על ספרים שאולי קשורים לבעיות בחיים שלך כרגע, או להציע לך לאן להתקדם הלאה.
בהצלחה.
אני מציע לך לא להפקיד את הדכאונות, המצבי רוח שלך, והמחשבות שלך בידי מיסטיקנים ורבנים מפוקפקים. אני לא מזלזל בדת, או בתאולוגיה, או ברוחניות- אבל אם את מדוכאת, תפני לאדם שלמד את המקצוע- ותלכי לפסיכולוג.
לפסיכולוגים יש אינטרס אחד- לעזור לך (מעבר ל'בלה בלה בלה הם עושים את זה בשביל הכסף'- כמובן שהם עושים את זה בשביל הכסף- זה המקצוע שלהם. אבל לפסיכולוגים איכותיים אכפת מהלקוחות שלהם כאילו היו חברים שלהם). תמלאי את החלל בחיים שלך- תקראי ספרים, תלמדי, תדברי עם אנשים על הבעיות שלך.
רבנים ומיסטיקנים משתמשים באנשים בלתי יציבים רגשית ובעזרת פחד ומניפולציה מנסים לשדל אותך לעשות דברים שלא בהכרח רצית. זה נשמע מאוד קיצוני, אבל אני בספק אם רב יבין את הנפש שלך יותר מאשר פסיכולוג- הוא שם בשביל לשדל אותך לפנות לדת, והמיסטיקן שם בשביל לשדל אותך לקנות עוד כמה אבני חן שהוא רכש באינטרנט ומוכר לך אותם ברווח של 300% בטענה שהם מקודשים.
אם יש לך בעיות, אשמח לעזור לך. אשמח להמליץ לך על ספרים שאולי קשורים לבעיות בחיים שלך כרגע, או להציע לך לאן להתקדם הלאה.
בהצלחה.
הרב אלפסי פשוט תותח מניסיון אומנם לא שלי אבל של אמא שלי ואח שלי היו אצלו
שומר נפשו ירחק מאנשים כאלו. זה עבודה בעינים ולעשות כסף מאנשים מסכנים מוכי גורל ולמודי סבל.
זוהי דעתי!
זוהי דעתי!
מי שהולך למיסטיקנים, לא מחפש רב וגם להיפך.-אלה ניגודים מהתורה.
אם את מחליטה לעזוב את האמונות הטפלות, העבודה הזרה וניבוי תחזית, אוכל אולי בתנאים מסויימים לתת לך פרטים או להפנותך למישהו בר סמכא שיעזור (לא עולה כסף)
. אבל... כדי שתשרה ברכתו והעזרה תהיה אפקטיבית, את חייבת לבחור, לא לדלג מאחד לשני ולהבדיל בין עזרה מרב, לבין מעשה עוננות, כישוף, וצפיה בכוכבים, בירח ובקפה.-זו עבודה זרה לכל דבר בתורה זה נקרא ''מעשה כשפים'' וגם אם תקבלי מהם ''סיוע'' הוא בר חלוף ומתעה, או לרגע חולף ומביא עמו הרבה נזק.
וכתוב ''בדרך שאדם רוצה לילך-מוליכין אותו'' הכל פתוח והרשות נתונה.
יש הבדל עצום אם את באה מהצד הנכון ''לשאול בה' '' כמו רבקה אמנו, או מצד הטומאה חלילה כמו בלעם.-והברכה שורה בהתאם...
צרי קשר אם לא מצאת אפחד.
''ברוך המבדיל בין קודש לחול''
אם את מחליטה לעזוב את האמונות הטפלות, העבודה הזרה וניבוי תחזית, אוכל אולי בתנאים מסויימים לתת לך פרטים או להפנותך למישהו בר סמכא שיעזור (לא עולה כסף)
. אבל... כדי שתשרה ברכתו והעזרה תהיה אפקטיבית, את חייבת לבחור, לא לדלג מאחד לשני ולהבדיל בין עזרה מרב, לבין מעשה עוננות, כישוף, וצפיה בכוכבים, בירח ובקפה.-זו עבודה זרה לכל דבר בתורה זה נקרא ''מעשה כשפים'' וגם אם תקבלי מהם ''סיוע'' הוא בר חלוף ומתעה, או לרגע חולף ומביא עמו הרבה נזק.
וכתוב ''בדרך שאדם רוצה לילך-מוליכין אותו'' הכל פתוח והרשות נתונה.
יש הבדל עצום אם את באה מהצד הנכון ''לשאול בה' '' כמו רבקה אמנו, או מצד הטומאה חלילה כמו בלעם.-והברכה שורה בהתאם...
צרי קשר אם לא מצאת אפחד.
''ברוך המבדיל בין קודש לחול''
מי שידועה מאוד כמומחית בתחום הזה של קבלה ויהדות, ושאלות בנוגע להוה ולעתיד, היא הצדיקה הקבליסטית יפה כהן הרבנית המברכת מבני ברק, היא אינה דורשת תשלום ומאוד חכמה גם בתחום של יעוץ סגולות וברכות, אני מכירה כמה בנות שהיא עזרה להם מאוד, הטלפון של הבנית יפה כהן 035781553.
רויטל
יש הרבה שרלטנים כמעט רובם על תאמיני לה שהיא באמת מתקשרת, מתקשר צריך להיות אדם עילאי, ובמיוחד על תאמיני לשרלטנית כזאת שאומרתלךדברים רעים הם רק עושים את זה בשביל כסף.
חנה
תקשיבי בעיקר לעצמך.
תקשיבי גם לאחרים, וקבלי מהם, אבל רק אחרי שיש לך הקשבה פנימית לעצמך.
אל תלכי לאנשים לא ברורים... כי חבל להעמיס על הנפש.
ובשביל להגיע להקשבה פנימית בתוכך:
שבי בשקט כל יום כמה דקות, ותרגישי את עצמך, ואת כל הרגשות שלך.
קבלי את כל הרגשות שלך ממש, כאב כמו שמחה!
ועם הזמן תרגישי יותר משוחררת ויותר קשובה.
תקשיבי גם לאחרים, וקבלי מהם, אבל רק אחרי שיש לך הקשבה פנימית לעצמך.
אל תלכי לאנשים לא ברורים... כי חבל להעמיס על הנפש.
ובשביל להגיע להקשבה פנימית בתוכך:
שבי בשקט כל יום כמה דקות, ותרגישי את עצמך, ואת כל הרגשות שלך.
קבלי את כל הרגשות שלך ממש, כאב כמו שמחה!
ועם הזמן תרגישי יותר משוחררת ויותר קשובה.
suicide_pikachu
אל דאגה
אני לא נאיבית ולא הולכת שולל,
אני יכולה להיות המיעצת הכי טובה לאחרים.
אבל לבעיה ולדילמות שיש לי, אין לי תמיד פתרון
ואני לא עד כדי כך נואשת, בשביל ללכת לפסיכו..
אין רב שאין לו רב, ואין פסיכולוג שאין לו פסיכולוג.
מכיר את הפתגם הסנדלר הולך יחף?
אין אחד שאין לו בעיות, יש לי מכר שהוא מאוד מוכר בתחום המיסטיקה,
לאחרים הוא מועיל, אצלו הכל אצלו מנחוס.
ולא כל מי שמיואש צריך פסיכולוג.
ופסיכולוג, הוא לא הפתרון עבורי.
וניתקתי את השיחה לאותה מיסטיקנית, כי תגובתה לא מצאה חן בעיני.
היא שאלה מה אני רוצה לדעת, שאלתי אותה שאלה ותגובתה הייתה שלילית..
ומה שהיא אמרה לי לא הכל היה נכון.
יצא לי להיות אצל מספר רבנים אף אחד מהם לא אילצ אותי לעשות משהו בניגוד לרצוני בקטע הדתי.
אני תולעת ספרים, אשמח לשמוע על ספרים מרתקים.
תודה
נוש-אני יודעת על מי את מתכוונת, תתפלאי יצא לי להיות גם אצל הרב אלפסי
מרמלה.
נכון, הוא אומר דברים נכונים ואמיתיים וקולע בול.
ותגובתו הייתה חיובית.
ובכל זאת, אני עדיין בדילמה.
בבר, אני מחפשת מישהו
שמנתח דברים ופותח בקבלה.
ורואה אותך שקוף
כמו הבבא סאלי, יש עוד אחד כזה?
מישהו שיתן לי תשובות להכל.
אני מרגישה חסרת אנרגיות עקב כל מה שאני עוברת.
טלי,
אני מעולם לא הלכתי למיסטיקנים פעם אחת בלבד.
וקיללתי את היום הזה ואותה שהלכתי אלייה.
ואפרופו, רבנים.. לא חסר שרלטנים
וכאלו שחוזים את העתיד, מה ההבדל בינם לבין מיסטיקנים?
גם מאלו לא חסר שיש להם כוחות טומאה.
עברתי ומכירה הרבה שעברו אכזבות גם מאלו.
רויטל, את כל הזמן משבחת את הרבנית יפה, מי את?
היא מרשה לך לפרסם את הטלפון של הבית שלה?
ואפרופו, גם אצלה הייתי, והיא באמת אישה מקסימה וצדיקה.
מה שכן, היא לא מנבאת עתידות ולא אומרת שום עתיד.
לא לבלבל את השכל לאנשים.
שריה,
אני מקשיבה לעצמי
ולקול הפנימי שלי, אני רואה דברים מה יקרה בעתיד.
ואני חוששת, לכן,
אני פונה לקבל עצות מאחרים, אולי הקול הפנימי שלי טועה? אחד אומר במליון אחוז כן לכי על זה.
השני, אומר, כן,
השלישית, לא.
מה שקורה שאני לא ממש שלמה ומבולבלת.
אני לא החלטית.
מוזמנים לשלוח לי מסר בפרטי.
תודות, ושבת שלום.
אל דאגה
אני לא נאיבית ולא הולכת שולל,
אני יכולה להיות המיעצת הכי טובה לאחרים.
אבל לבעיה ולדילמות שיש לי, אין לי תמיד פתרון
ואני לא עד כדי כך נואשת, בשביל ללכת לפסיכו..
אין רב שאין לו רב, ואין פסיכולוג שאין לו פסיכולוג.
מכיר את הפתגם הסנדלר הולך יחף?
אין אחד שאין לו בעיות, יש לי מכר שהוא מאוד מוכר בתחום המיסטיקה,
לאחרים הוא מועיל, אצלו הכל אצלו מנחוס.
ולא כל מי שמיואש צריך פסיכולוג.
ופסיכולוג, הוא לא הפתרון עבורי.
וניתקתי את השיחה לאותה מיסטיקנית, כי תגובתה לא מצאה חן בעיני.
היא שאלה מה אני רוצה לדעת, שאלתי אותה שאלה ותגובתה הייתה שלילית..
ומה שהיא אמרה לי לא הכל היה נכון.
יצא לי להיות אצל מספר רבנים אף אחד מהם לא אילצ אותי לעשות משהו בניגוד לרצוני בקטע הדתי.
אני תולעת ספרים, אשמח לשמוע על ספרים מרתקים.
תודה
נוש-אני יודעת על מי את מתכוונת, תתפלאי יצא לי להיות גם אצל הרב אלפסי
מרמלה.
נכון, הוא אומר דברים נכונים ואמיתיים וקולע בול.
ותגובתו הייתה חיובית.
ובכל זאת, אני עדיין בדילמה.
בבר, אני מחפשת מישהו
שמנתח דברים ופותח בקבלה.
ורואה אותך שקוף
כמו הבבא סאלי, יש עוד אחד כזה?
מישהו שיתן לי תשובות להכל.
אני מרגישה חסרת אנרגיות עקב כל מה שאני עוברת.
טלי,
אני מעולם לא הלכתי למיסטיקנים פעם אחת בלבד.
וקיללתי את היום הזה ואותה שהלכתי אלייה.
ואפרופו, רבנים.. לא חסר שרלטנים
וכאלו שחוזים את העתיד, מה ההבדל בינם לבין מיסטיקנים?
גם מאלו לא חסר שיש להם כוחות טומאה.
עברתי ומכירה הרבה שעברו אכזבות גם מאלו.
רויטל, את כל הזמן משבחת את הרבנית יפה, מי את?
היא מרשה לך לפרסם את הטלפון של הבית שלה?
ואפרופו, גם אצלה הייתי, והיא באמת אישה מקסימה וצדיקה.
מה שכן, היא לא מנבאת עתידות ולא אומרת שום עתיד.
לא לבלבל את השכל לאנשים.
שריה,
אני מקשיבה לעצמי
ולקול הפנימי שלי, אני רואה דברים מה יקרה בעתיד.
ואני חוששת, לכן,
אני פונה לקבל עצות מאחרים, אולי הקול הפנימי שלי טועה? אחד אומר במליון אחוז כן לכי על זה.
השני, אומר, כן,
השלישית, לא.
מה שקורה שאני לא ממש שלמה ומבולבלת.
אני לא החלטית.
מוזמנים לשלוח לי מסר בפרטי.
תודות, ושבת שלום.
ל''מיואשת'' החמודה, שאפו על ההתייחסות הפרטנית.
אבל (ואחד גדול). הרב שלי אינו שרלטן-לא מבקש כסף, לא מאמין במיסטיקנים למיניהם, נעים הליכות ובעל חוש הומור, צעיר בשנותיו וברוחו, לא מאמין בסגולות, ולא מוכר קרח למי שלא צריך.
יודע הכל לפני שפתחת את הפה. והאמיני לי, אינני משוחדת, בגלל האופי, הגישה ליהדות ולחיים.
התחברתי איליו מלכתחילה.
הרי נתנו לנו כלים איך לזהות איש אמת צדיק.. כתוב בפירוש
"כִּי-שִׂפְתֵי כֹהֵן יִשְׁמְרוּ-דַעַת, וְתוֹרָה יְבַקְשׁוּ מִפִּיהוּ: כִּי מַלְאַךְ ה'-צְבָאוֹת, הוּא" (מלאכי ב, ז).
אָמְרוּ חז''ל,
אִם דּוֹמֶה הָרָב לְמַלְאַךְ ה' צְבָאוֹת, תּוֹרָה יְבַקְּשׁוּ מִפִּיהוּ; וְאִם לָאו, אַל יְבַקְּשׁוּ תּוֹרָה מִפִּיהוּ.
כשאת מכירה אותו כמה שנים, רואה את הנהגותיו, רואה מה חושבים עליו רבנים, רואה באיזה מהירות ברכותיו מתקיימות (דבר שהוא לפלא בעיני כולם)
מאציל ברכה לכל נזקק, ללא תשלום, גם לתינוקת ערביה שעברה ת. ד. נתן ברכה עפ'י בקשתי.
למשל-תגידי לו: '' תודה הרב-הצלת אותי ''הוא עונה ''תודי לקב''ה זה הוא, לא אני.''
פעם לפני כמה שנים, אמר לו אחד התלמידים שאומרים שתוך חודשיים שלושה תפרוץ מלחמה ענקית מעזה עלינו וכו'... הוא אמר ללא מצמוץ ''החלטתי כרגע שלא תפרוץ ''
מכירה אותו כבר 13 שנים, את אמו ואחותו ואת אשתו וילדיו, מכירה אנשים שנכנסים אל ביתו לאכול ויוצאים. בכל שבת מוזמנים איליו משפחות וכל מי שבא לו לעשות שבת אצלו.
אין מקום להמשיך לספר על כל נפלאותיו, מה שבטוח הקב''ה שומע בקולו ומקיים את ברכותיו
שוב, אם תרצי, אשמח לעזור, צרי קשר.
אבל (ואחד גדול). הרב שלי אינו שרלטן-לא מבקש כסף, לא מאמין במיסטיקנים למיניהם, נעים הליכות ובעל חוש הומור, צעיר בשנותיו וברוחו, לא מאמין בסגולות, ולא מוכר קרח למי שלא צריך.
יודע הכל לפני שפתחת את הפה. והאמיני לי, אינני משוחדת, בגלל האופי, הגישה ליהדות ולחיים.
התחברתי איליו מלכתחילה.
הרי נתנו לנו כלים איך לזהות איש אמת צדיק.. כתוב בפירוש
"כִּי-שִׂפְתֵי כֹהֵן יִשְׁמְרוּ-דַעַת, וְתוֹרָה יְבַקְשׁוּ מִפִּיהוּ: כִּי מַלְאַךְ ה'-צְבָאוֹת, הוּא" (מלאכי ב, ז).
אָמְרוּ חז''ל,
אִם דּוֹמֶה הָרָב לְמַלְאַךְ ה' צְבָאוֹת, תּוֹרָה יְבַקְּשׁוּ מִפִּיהוּ; וְאִם לָאו, אַל יְבַקְּשׁוּ תּוֹרָה מִפִּיהוּ.
כשאת מכירה אותו כמה שנים, רואה את הנהגותיו, רואה מה חושבים עליו רבנים, רואה באיזה מהירות ברכותיו מתקיימות (דבר שהוא לפלא בעיני כולם)
מאציל ברכה לכל נזקק, ללא תשלום, גם לתינוקת ערביה שעברה ת. ד. נתן ברכה עפ'י בקשתי.
למשל-תגידי לו: '' תודה הרב-הצלת אותי ''הוא עונה ''תודי לקב''ה זה הוא, לא אני.''
פעם לפני כמה שנים, אמר לו אחד התלמידים שאומרים שתוך חודשיים שלושה תפרוץ מלחמה ענקית מעזה עלינו וכו'... הוא אמר ללא מצמוץ ''החלטתי כרגע שלא תפרוץ ''
מכירה אותו כבר 13 שנים, את אמו ואחותו ואת אשתו וילדיו, מכירה אנשים שנכנסים אל ביתו לאכול ויוצאים. בכל שבת מוזמנים איליו משפחות וכל מי שבא לו לעשות שבת אצלו.
אין מקום להמשיך לספר על כל נפלאותיו, מה שבטוח הקב''ה שומע בקולו ומקיים את ברכותיו
שוב, אם תרצי, אשמח לעזור, צרי קשר.
איך אפשר להגיע לרב אלפסי מרמלה?
מורן
תחפשי תמספר שלו בגוגל ובכללי הוא נמצא ליד תחנת הרכבת של רמלה מנש כמה צעדים ואת תראי גן ילדים ובפנים המשרד שלו
נוש