4 תשובות
זה חלק מעידוד.
נגיד "מי שלא קופץ צהוב" (צהוב- הצבע של מכבי), זה בעיקר של הפועל תל אביב, שרים במהלך המשחק כדי להגביר את העידוד.
כאילו העניין של הכדורגל וזה
סתם חארטה
לא הבנתי מה זה נותן לאנשים להגיד את זה בחיים
חשים לי תעצמם אוהדים שרופים של כדורגל
ואם כן
מה אכפת?
מי שלא קופץ אדום. זה מורל בכדורגל, האוהדים של מכבי שרים את זה וזה בעצם כאילו אם אתה לא קופץ אתה אדום- הצבע של הפועל.
זה נאמר על מנת לדרבן את האוהדים לקפוץ, בכך שאם הם לא יקפצו, הם כביכול אוהדים של הקבוצה היריבה.