התחברות
הרשמה
מחר יש טקס בבית הספר עכשיו החלטתי ללכת אבל הבעיה שאין לי חברים ואם אני אלך אני אשב ואלך לבד ואני מתבייש. מה לעשות?
4 במאי 2014, 22:07
בתי ספר
2 תשובות
זה טקס, לחללי צה"ל, לא מפגש חברתי.
א
אני לא כמו כולם
תכבד בלי קשר לחברים צריך לתת את הכבוד הזה
אנונימי