7 תשובות
לא... אצלנו אסור לקלל מן הסתם אבל כולם מקללים
שאר הזמן אפשר לקלל חופשי כאילו?
אנונימי
ממש לא.
ואם כן היה הולך עלי כי אני מקללת די הרבה✋😂
לא... אצלנו אסור לקלל בכלל (?)
חח לא איזה אצלנו אפילו המורים מקללים
לא😳😂
שואל השאלה:
אצלנו כאילו עשו שבוע כזה שמסבירים לנו על שפה נקייה ושזה טוב וזה אבל בעיקרון אנחנו מקללים וגם המורים.