5 תשובות
בהחלט משמין...:\
לא נראה לי שכף נוטלה תעלה אותך במשקל
נשמע טעים...😋
זאת לא שאלה כל כך שגרתית כיוון שהשמנה זה עניין יחסי וזה תלוי במה אכלת במשך היום וכמה קלוריות מכילה המשקה וגם אם עשית ספורט באותו יום וכמה.. בקיצור זה תלוי בהמון ואבל אני מאמינה שפעם ב... זה בסדר:)
-D-
שואל השאלה:
אני שותה איזה 4 פעמים בשבוע אבל זה במקום חטיף או ממתק
אנונימית