4 תשובות
לא, הוא דווקא אחלה
לא זז ויש לי 5 גיגה וזה לא שינה משהו
שואל השאלה:
עשיתי שם חבילה לפניי שבוע והים הוא התחיל להתקע ברמה שזה לא יכול להוריד אפילו מהאפסטור מה לעשות?
עשיתי שם חבילה לפניי שבוע והים הוא התחיל להתקע ברמה שזה לא יכול להוריד אפילו מהאפסטור מה לעשות?
אין לי בעיות.. תדברי עם החברה הם כבר יטפלו