6 תשובות
כן..
כן חח
אולי כשהייתי ביסודי
לא. אם אני לומדת זה ממש לא בשביל אמא שלי
כן בתכלס הסיבה היחידה שמונעת ממני להבריז רוב הזמן זה שלא נעים לי מאבא שלי