תשובה אחת
פתח את מכסה התנור ומאותו מקום שיצאו לך מים (פורק הלחץ) יש לו ידית עגולה מסתובבת סובב אותה וירד הלחץ אם עולה לך הלחץ בחזרה סימן שמהברז הקטן השחור שמרימים את הלחץ לא סגרת אותו טוב!