שלום. יש לי תנור יונקרס. בטעות פתחתי והוספתי לחץ מים. הלחץ הגיע ל- 3 BAR ומים נוזלים מהתנור. כיצד מורידים את לחץ המים? ניסיתי להוריד מים מהרדיאטורים, הלחץ יורד אך עולה אח"כ. האם נגרם נזק לתנור?
28 בפברואר 2009, 09:27
תשובה אחת
פתח את מכסה התנור ומאותו מקום שיצאו לך מים (פורק הלחץ) יש לו ידית עגולה מסתובבת סובב אותה וירד הלחץ אם עולה לך הלחץ בחזרה סימן שמהברז הקטן השחור שמרימים את הלחץ לא סגרת אותו טוב!