2 תשובות
מזל טוב:)
אני מבינה אותך בקשר לדימום, אני קיבלתי בגיל 12 (שבוע אחרי היומולדת.. חח) והוא תמיד היה לי ממש חלש ובהפרשים של חודשיים בערך, אבל במחזור האחד לפני האחרון שלי על עכשיו הוא היה ממש חזק, אז אני ממליצה לך לנוח, לא להשתתף בספורט (תאמיני לי זה מלחיץ) ותשתמשי באולוויז אינפיניטי אחד מהם אם הדימום ממש חזק תשתמשי באלה של הלילה...
אני מבינה אותך בקשר לדימום, אני קיבלתי בגיל 12 (שבוע אחרי היומולדת.. חח) והוא תמיד היה לי ממש חלש ובהפרשים של חודשיים בערך, אבל במחזור האחד לפני האחרון שלי על עכשיו הוא היה ממש חזק, אז אני ממליצה לך לנוח, לא להשתתף בספורט (תאמיני לי זה מלחיץ) ותשתמשי באולוויז אינפיניטי אחד מהם אם הדימום ממש חזק תשתמשי באלה של הלילה...
קודם כל, מזל טוב (: את צריכה לשמוח
דבר שני, תשתפי את אמא שלך היא כבר תסביר לך מה לעשות ותרגיע. שימי תחבושת כמובן ותנוחי. יש כאלה שיש להן הרבה ויש כאלה שיש להן פחות. אז אני ממליצה לך לנוח ואם יש כאבים שימי משהו חם על הבטן. יום טוב (:
דבר שני, תשתפי את אמא שלך היא כבר תסביר לך מה לעשות ותרגיע. שימי תחבושת כמובן ותנוחי. יש כאלה שיש להן הרבה ויש כאלה שיש להן פחות. אז אני ממליצה לך לנוח ואם יש כאבים שימי משהו חם על הבטן. יום טוב (: