5 תשובות
שואל השאלה:
כאילו הבעיה היא הנפילה עצמה ולא הכאב זה פשוט אינסטינקט אצלי לנסות לא ליפול...
כאילו הבעיה היא הנפילה עצמה ולא הכאב זה פשוט אינסטינקט אצלי לנסות לא ליפול...
חח בתור שחקן מקצועי אני אומר לך אין לך ממה לפחד פשוט תיפלי הצידה עם הגוף כאילו תיפלי אחורה אבל תיבלמי עם המרפק של היד וזה ירכך את הנפילה וייה אמין;)
תנסי כזה ליפול בעדינות..
ליפול קודם כל על הטוסיק שלא תקבלי מכה ובאמת תתעלפי.
ליפול קודם כל על הטוסיק שלא תקבלי מכה ובאמת תתעלפי.
תיפלי לצד
אנונימית