7 תשובות
הכי גבר שיש
זה הדבר הכי מדהים שיש! גבר שלא מפחד להביע רגשות לגבי אדם שחשוב לו. מי שלא בוכה הוא לא גבר כי הוא פחדן.
אנונימי
בן שבוכה בגלל שמישי עזבה אותו לדעתי הוא הגבר הכי טוב שיש:)
בטח שהוא גבר, עזוב גבר סימן שהוא בן אדם עם רגשות
לא גבר? סימן שהוא בן אדם!
לא, הוא עדיין גבר. מסכים עם מי שמעליי ^^
לא גבר?!
גבר זה בן אדם עם רגשות
זה אומר שהוא אהב ואוהב אותה.
גבר זה בן אדם עם רגשות
זה אומר שהוא אהב ואוהב אותה.
באותו הנושא: