4 תשובות
זהו זה הסוף שאני זוכרת אבל אממ זה דיי סוף פתוח שכל אחד יכול לקחת אותו לאן שהוא רוצה. למשל יש שחשבו שהכוונה שהוא ברח מעונש ואני אישית הבנתי מהסוף הזה שהאנס היה איש נורמאלי לחלוטין, עם אישה ובן ממש יש לו משפחה ובכל זאת הוא עושה את מעשי הזוועה האלו.
ראיתי אותו די מזמן.. אם אני זוכרת נכון, בסוף מראים ילד שכביכול הבן של האנס. כלומר מציגים את העובדה שהוא הצליח להתחמק מעונש.
אבל אני לא בטוחה
שואל השאלה:
בסוף שיש את הריבוע הקטן הזה בצד
אנונימית :D
שאת אומרת סוף את מתכוונת לממש סוף? שיש מן קטע קצר של צילום "ביתי" של ילד קטן?