6 תשובות
שניי ווי זה גם שנשלח וגם ראו
שההודעה התקבלה.
ראה אותה
שההודעה נשלחה והתקבלה, זה לא אומר שהבן אדם ראה, אפשר לדעת אם הוא ראה רק לפי הנראה לאחרונה
כשיש וי אחד זה אומר שההודעה הגיעה לשרת וכשיש שני ווים זה אומר שההודעה הגיעה אליו לטלפון אבל הוא לא בהכרח ראה אותה
v אחד אומר שההודעה נשלחה מהפלאפון שלך
vv-2 אומר שזה נשלח לפלאפון שלו
vv-2 אומר שזה נשלח לפלאפון שלו
אנונימי
באותו הנושא: