57 תשובות
לא. יש עוד המון אנשים כמוך
כן o_o
אנונימיתת
לא.. מלא אוכלים חמץ.. אני כן שומרת אבל
לא
עוכרי ישראל.
שואל השאלה:
נכון אני עוכרת ישראל d:
אתאיסטים שליטה!
נכון אני עוכרת ישראל d:
אתאיסטים שליטה!
אנונימי
עוכר יוגוסלביה
אנונימית
גם אני אוכלת חמץ בפסח
אנונימית
אתאיסטים שליטהה ^^ חחח
לא, איך אפשר לוותר על פיצה? *~*
גם אניי חחח
אנונימי
אני בוטחה שיש עוד הרבה כאלה (אני שומרת )
גם אני אוכלת חמץ בפסח חח
אנונימי
אני יודע טוב מאוד מזה עוכרי ישראל וזה מה שאתם.
יש עוד כאלה שלא שומרים (אבל אני כן)
אני לא מבינה למה אתם אוכלים חמץ בפסח זה אסור אתם יהודים ואמורים לשמור
וגם אם אתם אוכלים עדיף שתשתקו
וגם אם אתם אוכלים עדיף שתשתקו
בטח אוכלת גם סטייקים של חזיר.. רוסים... מותר לכם, אתם לא יהודים בכלל
אנונימיתת
למה אתם אוכלים חמץ?!😱
וגם אם כן למה אתם צריכים להגיד את זה? תשמרו את זה לעצמכם!
וגם אם כן למה אתם צריכים להגיד את זה? תשמרו את זה לעצמכם!
אתם מקללים את מי שיצר אותנו את מי שנתן לנו את החיים ילדים מפגרים עוכרי ישראל לכו תתאסלמו לא מגיע לכם להיות בדת הקדושה הזאת מטומטמים
חחח חחח עוד מטומטמת רוסים יכולים להיות גם יהודים -.- אם את לא יודעת עדה לא קשורה לדת
ולמה לנו להגיד תודה למשהו שלא קיים בכלל -.- נו באמת
כל הרוסים שהכרתי לא יהודים
אנונימיתת
חחח
אם אנחנו לא מאמינים באל ולא מקיימים את המצוות של היהדות, למה שנתאסלם?
אתה בכוח רוצה לצאת דפוק?
האל שלכל לא קיים!
אם אנחנו לא מאמינים באל ולא מקיימים את המצוות של היהדות, למה שנתאסלם?
אתה בכוח רוצה לצאת דפוק?
האל שלכל לא קיים!
אני מכירה מלא רוסים וכולם יהודים -.-
הוא קיים! בזכותו אני קם בבוקר הוא שומר עלינו מפני כולם צריך להלל אותו לכבוד ולשמוח ולהלל את שמו הגדול
זה שאנחנו לא מאמינים לא אומר שאנחנו נאצים -.- תעשה טובה ותסתום
פשוט תשתקו! אתם אוכלים חמץ?! זה לא אמור לעניין אותנו! אז עדיף שתשתקו כי אתם מורידים סתם מהכבוד שלכם ומזלזלים במי שיצא אותכם (ה׳)
אז לאכול לחם זה רע אבל לקלל בלי סוף זה טוב?
אם אלה חוקי הדת אז טוב שאני אתאיסט
אם אלה חוקי הדת אז טוב שאני אתאיסט
את, וכל האתאיסטים והחילוניים הכופרים. אני אישית לא שומרת.
לא לקלל בבקשה תנהלו שיחה באופן תרבותי
דיווחתי על כל אחד ממכם שקילל
דיווחתי על כל אחד ממכם שקילל
היטלר זה אתם זה המנהיג שלכם
אני גם לא שומר פסח (אתאיסט)
יש עוד מלא כאלה
ואני כבר רואה את כל הצדיקוקים שירשמו שאנחנו נאצים זונות היטלר נוצרים מוסלמים (?!) וכל זה
אז פשוט תחסכו
יש עוד מלא כאלה
ואני כבר רואה את כל הצדיקוקים שירשמו שאנחנו נאצים זונות היטלר נוצרים מוסלמים (?!) וכל זה
אז פשוט תחסכו
אופרי תסתום -.-
היטלר זה אנחנו או שבעצם הוא המנהיג שלנו?
לא רוצה לצאת זבל, אבל אם כבר.. מה אכפת לי.
היטלר היה גאון!
בעל יכולות נאום, אם תשתלט על חצי אירופיה. שאפו.
אומנח הוא חרא של אדם, אבל היה גאון.
אתה יכול ללכת לעאזל!
חצי מהדעה שלך לא מעניינת לי את התחת!
לא רוצה לצאת זבל, אבל אם כבר.. מה אכפת לי.
היטלר היה גאון!
בעל יכולות נאום, אם תשתלט על חצי אירופיה. שאפו.
אומנח הוא חרא של אדם, אבל היה גאון.
אתה יכול ללכת לעאזל!
חצי מהדעה שלך לא מעניינת לי את התחת!
אני בת -.-
חחהחהחה גם אני אוכלת חמץ ^^
תפסיקו למשוך עליכם אש!
אני לא שומרת, אני גם לא יהודיה
אנונימי
בתור מסורתית, אני לא מבינה מה הקטע של שומרים כמוני להגיב על השאלה הזאת. זה ידוע שיש כאלה שמתנהגים כמו הגוים אז בשביל מה לקלל אותם ולרדת ברמה? רשמו מי לא שומר אז זה לא עיניין שלנו ובאחרית הימים כל אחד יקבל את דינו. חוץ מזה שהשאלה הזאת כן הועדה בשביל להתגרות, הרע בכל זאת פסח. למה לעשות דווקא אם מראש אתם יודעים? זו סתם לצאת מסכנים בחייאת.
אנונימית
לא, אבל אני גם ככה לא יכולה לאכול חמץ כי יש לי רגישות גלוטן.
הוצאת לי את המילים מהפה
אנונימי
היית חייבת לשאול את השאלה הזאת? את יודעת שאת לא היחידה, אז למה לחמם? מה יצא לך מזה? תאכלי חמץ כמה שבאלך אבל את לא צריכה סתם לחמם את כל מי שכן שומר.
התגובות כאן הורגות אותי. איזה אנשים חשוכים,
תקבלו את זה שיש אנשים שונים ממכם, כי אם לא- העולם הזה לא יתקדם.
אני אוכלת חמץ, האמת שאני לא חושבת שהיה יום אחד בפסח שלא אכלתי חמץ ^^
תקבלו את זה שיש אנשים שונים ממכם, כי אם לא- העולם הזה לא יתקדם.
אני אוכלת חמץ, האמת שאני לא חושבת שהיה יום אחד בפסח שלא אכלתי חמץ ^^
"אייל גולן אהובי!♥ "
מי לדעתך יותר צודק, שואלת השאלה שרצתה לשמוע עוד אתאיסטים\אוכלי חמץ, או אנשים מאמינים שבאים לפה ופותחים מריבה? היא לא כתבה שום דבר נגדכם, אז מה לעזאזל קשור ללחמם?! זה הם שבאים וכותבים את הדברים האלה של: "המנהיג של אתאיסטים הוא היטלר", "עוכרי ישראל". זה מאמינים מטומטמים שבאים וכותבים את מה שהם חושבים עלינו. (כמובן שלא כולם, הרוב המוחלט בכלל לא כזה).
מי לדעתך יותר צודק, שואלת השאלה שרצתה לשמוע עוד אתאיסטים\אוכלי חמץ, או אנשים מאמינים שבאים לפה ופותחים מריבה? היא לא כתבה שום דבר נגדכם, אז מה לעזאזל קשור ללחמם?! זה הם שבאים וכותבים את הדברים האלה של: "המנהיג של אתאיסטים הוא היטלר", "עוכרי ישראל". זה מאמינים מטומטמים שבאים וכותבים את מה שהם חושבים עלינו. (כמובן שלא כולם, הרוב המוחלט בכלל לא כזה).
כן אני לא מאמין איזה התנהגות של גוי!
"kisses, bitches. -a" כן את קצת צודקת.. אני אישית לא אוכלת חמץ בפסח וזה הפריע לי לראות את התגובות שלכם האתאיסטים ושל מי שכן שומר ולא אוכל חמץ. שכל אחד יעשה מה שבאלו, אבל אתם לא צריכים סתם לחמם.. אותי זה גם מעצבן שיש כאלה שלא שומרים אבל אני מכבדת אותם ואני חושבת שלכל אחד יש בחירה במה להאמין, ואני בטוחה ששואלת השאלה ידעה שיצא מהשאלה שלה ריב ובכל זאת היא שאלה את השאלה הזאת, זה הרי ברור שהיא לא היחידה שאוכלת אז למה סתם לשאול?
אייל גולן אהובי!♥
גם אני תומכת ממש בדעה שלך (:
ואני לא יודעת מה הייתה הכוונה של שואלת השאלה, לעצבן או לא. אבל אם זה עיצבן אותך תמשיכי כאילו לא קרה כלום, אחרי הכל הרוב המוחלט הוא זה שלא אוכל, ואין שום דבר רע בלא לאכול. זה אפילו הרוב. אז מן הסתם זה לא צריך לעצבן אותך... תהי גאה וזהו, אל תשימי על מה שאחרים אומרים לך ועל דעות של אחרים:)
גם אני תומכת ממש בדעה שלך (:
ואני לא יודעת מה הייתה הכוונה של שואלת השאלה, לעצבן או לא. אבל אם זה עיצבן אותך תמשיכי כאילו לא קרה כלום, אחרי הכל הרוב המוחלט הוא זה שלא אוכל, ואין שום דבר רע בלא לאכול. זה אפילו הרוב. אז מן הסתם זה לא צריך לעצבן אותך... תהי גאה וזהו, אל תשימי על מה שאחרים אומרים לך ועל דעות של אחרים:)
זה שלא פגשת רוסי יהודי זה לא סיבה להגיד את מה שאמרת.
ואהבתי את הזה של עוכרי יוגוסלביה חח חח
ואהבתי את הזה של עוכרי יוגוסלביה חח חח
מה את גאה בזה
כן. מתוך שבע מיליארד אנשים שחיים על כדור הארץ את היחידה שאוכלת חמץ בפסח! זה נשמע אפילו יותר הגיוני אם נזכר בעובדה שרק 2% מהאוכלוסייה יהודיים! ברכותיי! הגעת לרמה הגבוהה ביותר של נונקונפרמיות!
אנונימית
יאללה חברים בואו נפסיק ויכוחים כן, כולם יודעים שאתאיסטים שלוטים. 3>
טוב ומה את מתגאה בזה? o_o
מה את רוצה? פרס או שקל?
זה שאת כזאת לא אומר שאת חייבת לנפנף בזה ולעצבן אחרים, את יודעת שאת רושמת את זה רק כדי להרגיז ואת צריכה להתבייש בזה שאת מנסה לגרום לאנשים להתעצבן ולריב.
מה את רוצה? פרס או שקל?
זה שאת כזאת לא אומר שאת חייבת לנפנף בזה ולעצבן אחרים, את יודעת שאת רושמת את זה רק כדי להרגיז ואת צריכה להתבייש בזה שאת מנסה לגרום לאנשים להתעצבן ולריב.
אנונימית שאוכלת רק כשר
אני לא אתאיסטית אבל לא שמרתי כי לכל אחד את האמונות שלו
אנונימית
לא
גם אני:)
גם אני:)
הפסד שלך.
זה חג קדוש ומיוחד ליהודים, למה לא לשמור? זה התענוג! זה השמחה! איזה נס היה לנו שניפתח ים סוף... בני ישראל היו לכודים וה' פתח להם את הים.. קולטת? איזה נס גדול! ועל זה כל החג אנחנו מודים לה' חבל שאת כפוייה טובה בשביל זה. תתביישי לך.
זה חג קדוש ומיוחד ליהודים, למה לא לשמור? זה התענוג! זה השמחה! איזה נס היה לנו שניפתח ים סוף... בני ישראל היו לכודים וה' פתח להם את הים.. קולטת? איזה נס גדול! ועל זה כל החג אנחנו מודים לה' חבל שאת כפוייה טובה בשביל זה. תתביישי לך.
אנונימי
באותו הנושא: