4 תשובות
כן מותר רק מנר לנר
אנונימי
כן אבל צריך להשאיר לפני החג נר דולק וממנו לקחת את האש..
כן, זה נקרא העברה מאש לאש. אסור להדליק בחג אש חדשה, להמציא אש עם גפרור או מצית, אלא רק מנר, וגם אסור לכבות.
כן, אם מדליקים את המנגל מנר שהדלקתם לפני כניסת החג.