3 תשובות
בכל מאכל יש קלוריות. רק במים אין. בסלט יש מעט קלוריות, אך לא זה יגרום לך להשמין - להפך! למעשה זה בריא ומזין וימנע ממך לאכול שטויות מלאות פחמימות שיגרמו להשמנה.
HHH
אם לא תשימי הרבה שמן ומלח זה בסדר אני התרגלתי בלי מלח ושמן וירדה לי הבטן רזיתי מהר
כן, יחסית מעט אבל יש. בכל דבר (חוץ ממים) יש קלוריות