3 תשובות
בכל מאכל יש קלוריות. רק במים אין. בסלט יש מעט קלוריות, אך לא זה יגרום לך להשמין - להפך! למעשה זה בריא ומזין וימנע ממך לאכול שטויות מלאות פחמימות שיגרמו להשמנה.
אם לא תשימי הרבה שמן ומלח זה בסדר אני התרגלתי בלי מלח ושמן וירדה לי הבטן רזיתי מהר
כן, יחסית מעט אבל יש. בכל דבר (חוץ ממים) יש קלוריות