9 תשובות
מסביבות כיתה ה'..
אנונימי
מהגיל שבערך האיבר התחיל לקבל ביטחון.. 13 נראה לי..
הכי טוב בלי שום תחתון.
7 נראלי חחח ממש לא משולש:o
אני רק עם תחתונים רגילים הכי טוב ונוח וזול
בוקסר בכלל לא נוח
באותו הנושא: