7 תשובות
הוא לא יפה לךא שווה אפילו מבט חח
הוא מכוער רצח
לא. גם אם הוא היה עולה 10 שקל אני לא סובלת את הסגנון הזה.
גם אני יכולה לקנות מכנס לאנשים במידות גדולות.. רק בזול יותר
לא, והוא גם בכלל לא יפה לפי דעתי.
גם אם הוא היה עולה שקל לא הייתי קונה איכ איזה מכוער
מזעזע את החיים