5 תשובות
לשאול בן אם בא לו להתנשק
אני חושבת שאת יכולה לפנות לידיד טוב או משהו ( (:
מה שבטוח, אל תנצלי בנים בשביל נשיקה. אני בטוחה שבסוף תתנשקי, ועוד מעט סילבסטר אז יש לך סיכויים טובים (:
רק אל תגרמי לעצמך לעשות דברים לבנים שתצטערי עליהם אחר כך.
רק אל תגרמי לעצמך לעשות דברים לבנים שתצטערי עליהם אחר כך.
אנונימי
את יכולה ללכת למסיבה (לגיל שלך כמובן) ושם להתנשק בצד רק תבחרי את ההכי טוב (;
תתנשקי. מה הבעייה?
לא עם ידידים כי זה הורס.
סתם מישהו שתכירי..
ואגב "לנצל בנים לנשיקה" ממש לא מזיז להם xd לרובם.
זה לא חייב להיות מאהבה.
לא עם ידידים כי זה הורס.
סתם מישהו שתכירי..
ואגב "לנצל בנים לנשיקה" ממש לא מזיז להם xd לרובם.
זה לא חייב להיות מאהבה.
באותו הנושא: