5 תשובות
לא אהבתי.. בתור מרוקאית אני אומרת שהוא עשה בושות לעדה המרוקאית, נראה כמו נרקומן..
אנונימיתת
עזבי את העדה..
עושה בושה לאנושות..
עושה בושה לאנושות..
שואל השאלה:
אני מרוקאי ודוקא הוא סבבה
אני מרוקאי ודוקא הוא סבבה
פשוט הוא כל שנייה הוא הזכיר שהוא מרוקאי.. והרגשתי שהוא ממש בייש אותנו השלוכי הזה
אנונימיתת
הוא ערס צעצוע.
בסדר.. יש גם כאלה.
בסדר.. יש גם כאלה.
באותו הנושא: