5 תשובות
לא אהבתי.. בתור מרוקאית אני אומרת שהוא עשה בושות לעדה המרוקאית, נראה כמו נרקומן..
אנונימיתת
עזבי את העדה..
עושה בושה לאנושות..
שואל השאלה:
אני מרוקאי ודוקא הוא סבבה
פשוט הוא כל שנייה הוא הזכיר שהוא מרוקאי.. והרגשתי שהוא ממש בייש אותנו השלוכי הזה
אנונימיתת
הוא ערס צעצוע.
בסדר.. יש גם כאלה.