3 תשובות
נכון יש לך תמונות באייפון אז תמיד יש גיבוי שלהם נגכיד עם יש ךלך אימיל אז כל התמונות עוברות לשם
ולך אין את הגיבוי הזה כי כנראה אין לך אינטרנט
ולך אין את הגיבוי הזה כי כנראה אין לך אינטרנט
אין לא אינטרנט אז זה לא יכול לגבות את הקבצים שלך
שואל השאלה:
אבל יש לי אניטרנט
אבל יש לי אניטרנט
אנונימית