6 תשובות
לא הבנתי...
חח ראיתי את זה כבר, הם טובים אבל יש להם יותר טובים
אנדרדוס גאונים!
הם טובים
ראיתי את הסרטון והבנתי, חח אהבתי את הקטע של "עכשיו גם בלי קיטניות".