11 תשובות
מסכימה (:
מסכימה ><
ואו.
למה, לכל מי שיש הרבה לייקים בפייסבוק או באינסטגרם אז הוא יפה?
איזה דור מושפע אנחנו..
לא מסכימה. קודם כל, יש בנות שתמונות מעלות להן את הביטחון העצמי, יכול להיות שהן יותר אוהבות את איך שהן נראות מאחורי המצלמה מאשר מול המראה, חוץ מזה, יכול להיות גם שהתגובות בונות להן את הביטחון העצמי ואז כשמגיבים להן על תמונות - הן מרגישות יותר יפות. דבר שני, זה שיש בנות שמראות ביטחון עצמי לא אומר שיש להן אחד כזה, לפעמים זה הכל תחפושת.
חחח נכון.
זה תלוי מאוד
חחח יש בזה משהו...:)
חחח קרעת אותי
אנונימי
מציאות ותמונות זה לא אותו דבר. כי תכלס היא מעלה תמונות כדי לשכנע את עצמה שהיא יפה
זה לא אומר שהן חושבות שהן יפות...
אנונימית :)
חחח חחח חחח לגמרי!