3 תשובות
לא יודעת לגבי הקוקו אבל אם תעשי עכשיו צמה זה יעזור אבל יעשה גלים בשיער.
אנונימית
תעשי קוקו נמוך צמוד צמוד לעורף וככה הוא לא יהיה נפוח.
אני ממליצה לך לעשות במקום קוקו צמה אבל לא לכל אורך השיער אלא רק בהתחלה כדי שלא יהיה לך סימן של קוקו מחר בבוקר.
בהצלחה ♥
אני ממליצה לך לעשות במקום קוקו צמה אבל לא לכל אורך השיער אלא רק בהתחלה כדי שלא יהיה לך סימן של קוקו מחר בבוקר.
בהצלחה ♥
לא נראה לי, כדאי לך לעשות צמה זה יותר עוזר
אנונימית
באותו הנושא: