3 תשובות
לא נורא אני צריך לקום מחר ב-7 וחצי ואני עדיין ער
רייצ׳ל
אנונימי
מה את מדברת אני צריך לקום ב4 וחצי לעבודה ואני לא נירדם כסעמק