7 תשובות
דווקא נשמעת אחלה בחורה
אם את כזאת אז אני מקנאה בך 😓
אין לך ממה להיתביש או סיבה להתבודד כי לפי התיאור שלך את מושלמת את רק צריכה להיפתח והכל יקרא מעצמו
אני בת ובכיף הייתי שמחה עם הייתה לי חברה כזאתי (:
היא מצחיקה? יש לה אופי טוב? היא לא מכוערת?
אז אני לא מבין את הבעיה. מה צריך יותר מזה?
אנונימי
אני בת, אבל הייתי רוצה חברה כזוו ♥