7 תשובות
דווקא נשמעת אחלה בחורה
אם את כזאת אז אני מקנאה בך 😓
אין לך ממה להיתביש או סיבה להתבודד כי לפי התיאור שלך את מושלמת את רק צריכה להיפתח והכל יקרא מעצמו
אני בת ובכיף הייתי שמחה עם הייתה לי חברה כזאתי (:
היא מצחיקה? יש לה אופי טוב? היא לא מכוערת?
אז אני לא מבין את הבעיה. מה צריך יותר מזה?
אז אני לא מבין את הבעיה. מה צריך יותר מזה?
אנונימי
אני בת, אבל הייתי רוצה חברה כזוו ♥
כן
באותו הנושא: