11 תשובות
מסכימה עם קובי וליאן חחח (:
גליה ואיתמר אני אוהבת.. מיכאל קצת פחות אבל גם הוא יפה.. לקרוב משפחה שלי קוראים מיכאל (:
לא אהבתי
את המיכאל אפשר לשנות לדניאל
את הגליה אפשר לשנות לגל
את השם איתמר אפשר לשנות לאיתי
את המיכאל אפשר לשנות לדניאל
את הגליה אפשר לשנות לגל
את השם איתמר אפשר לשנות לאיתי
שמות מאוד יפים!
מיכאל-מלאך
גליה-צרפת\צרפתייה
איתמר-דמות תנכית, בן אהרון הכהן.
בקיצור שמות יפים מאוד! ולא לועזים שזה גם חשוב.
מיכאל-מלאך
גליה-צרפת\צרפתייה
איתמר-דמות תנכית, בן אהרון הכהן.
בקיצור שמות יפים מאוד! ולא לועזים שזה גם חשוב.
לדעתי הם לא יפים
נחמדים
שמות יפים מאוד!
אנונימי
מזעזעים, כל אחד בפני עצמוו
שמות נחמדים.
אנונימי
אני לא אוהבת
מיכאל שם מושלם:) גליה ואיתמר נחמדים מאוד...
אנונימי
באותו הנושא: