3 תשובות
אני לא הולכת לבית ספר כבר שישה חודשים.
אין לי כסף, עני אין לי מה לאכול. בקיצור מיסכן.:s
קובי
ההורים שלי, הם לא מסתדרים מאז שאני זוכרת את עצמי, עכשיו הם מתגרשים, לא אכפת להם ממני ספציפית (אכפת להם מאחים שלי, אבל מצידם שאם יקרה ליי משהו זה בסדר), עכשיו בגלל שהם מתגרשים הם זורקים את כל הכסף שלהם על עורכי דין מפגרים ומנסים להכשיל אחד את השני לא שמים על זה שיש להם ילדים שצריכים לחיות ממשהו! וגם בגללם תקועים במושב הדפוק הזה אין מה לעשות כאן ואני מסוגלת להתחרפן מזה! ואל תגידו לי לא לדבר אליהם ככה, הם חינכו אותי נכון? מאז ומתמיד הם גרמו לי לשנוא את השני אמא שלי ריכלה על אבא שלי ואבא שלי ריכל על אמא שלי כל הזמן! אז אם למישהו יש טענות זאת ממש לא בעיה שלי!