14 תשובות
שזה נס
או שאתה נראה כמו קיאנו ריבס
או שאתה נראה כמו קיאנו ריבס
אנונימית
זה יהיה ממש טוב כי יש כזה דבר שקוראים לו בנים ביישנים ואם את יפה כמו שאת אומרת
אנונימי
מפענה וחלשת אופי.
חתיך
בנות, תפסיקו תמיד להוסיף את ה-והיא יפה
וכול החארטות האלה
בן יאהב אותך גם עם תהיי מכוערת.
וכול החארטות האלה
בן יאהב אותך גם עם תהיי מכוערת.
אנונימי
טוב, אני בחורה.
אבל אני התחלתי עם מישהו בפייסבוק, אחרי שראיתי אותו פעמיים (שהוא חייל ואני בכיתה י"ב) והחלפנו מבטים וחיוכים.
כתבתי לו:
"היי יונתן, יש סיכוי שראיתי אותך היום ולפני שבועיים במיונים של מודיעין. אני זאת שאמרת לה שגם ביום שאתה הגעת למיונים הייתה תאונה ואיחרת וזאת שחייכת אליה לפני שהלכת. אני ממש מקווה שזה באמת אתה.
ליז."
הוא שלח לי אח"כ הודעה שמאשרת את זה שהוא יודעת שזו אני והצעת חברות ושאל איך היו המיונים.
עכשיו אנחנו 8 חודשים ביחד.
ספציפית במקרה שלנו, ליונתן (חבר שלי) אסור היה ליצור איתי קשר אבל אם הוא היה יכול כנראה שהוא היה מתחיל איתי ולא להיפך. גם בשלושה חודשים הראשונים שלנו הוא תמיד היה אומר לי שהוא שמח ששלחתי את ההודעה הזאת ושזה ממש מיוחד שאני בחורה שיש לה אומץ להתחיל עם בנים ועוד בנים שגדולים ממנה, ושזה מראה שיש לי אופי ואישיות חזקה.
בקיצור, לי זה עבד. לא יודעת מה המקרה שלך, אבל בנים חושבים שזה ממש סקסי. (:
אבל אני התחלתי עם מישהו בפייסבוק, אחרי שראיתי אותו פעמיים (שהוא חייל ואני בכיתה י"ב) והחלפנו מבטים וחיוכים.
כתבתי לו:
"היי יונתן, יש סיכוי שראיתי אותך היום ולפני שבועיים במיונים של מודיעין. אני זאת שאמרת לה שגם ביום שאתה הגעת למיונים הייתה תאונה ואיחרת וזאת שחייכת אליה לפני שהלכת. אני ממש מקווה שזה באמת אתה.
ליז."
הוא שלח לי אח"כ הודעה שמאשרת את זה שהוא יודעת שזו אני והצעת חברות ושאל איך היו המיונים.
עכשיו אנחנו 8 חודשים ביחד.
ספציפית במקרה שלנו, ליונתן (חבר שלי) אסור היה ליצור איתי קשר אבל אם הוא היה יכול כנראה שהוא היה מתחיל איתי ולא להיפך. גם בשלושה חודשים הראשונים שלנו הוא תמיד היה אומר לי שהוא שמח ששלחתי את ההודעה הזאת ושזה ממש מיוחד שאני בחורה שיש לה אומץ להתחיל עם בנים ועוד בנים שגדולים ממנה, ושזה מראה שיש לי אופי ואישיות חזקה.
בקיצור, לי זה עבד. לא יודעת מה המקרה שלך, אבל בנים חושבים שזה ממש סקסי. (:
אנונימית
שואל השאלה:
ואת יפה ממש?
ואת יפה ממש?
אנונימי
אני נראית בסדר גמור. כאילו ממוצע פלוס כזה חח
גובה 162, שיער חום כהה מתולתל עד הכתפיים, משקל 57 (לא רזה במיוחד), חיוך גדול, עיניים גדולות בצבע חום-ירוק ופרצוף עגול. אני ניראית רוסייה או פשוט מאוד אשכנזייה.
גובה 162, שיער חום כהה מתולתל עד הכתפיים, משקל 57 (לא רזה במיוחד), חיוך גדול, עיניים גדולות בצבע חום-ירוק ופרצוף עגול. אני ניראית רוסייה או פשוט מאוד אשכנזייה.
אנונימית
שואל השאלה:
ואיך הוא ניראה?
ואיך הוא ניראה?
אנונימי
יפה ממש, אבל אני לא ממש אובייקטיבית חח. בכל אופן, אני אתן לך תיאור.
גובה 187, שיער שחור, עיניים בצבע כחול-ירוק, שפתיים יפות (לא מלאות מידי ולא דקות), מאוד רזה, כתפיים רחבות.
גובה 187, שיער שחור, עיניים בצבע כחול-ירוק, שפתיים יפות (לא מלאות מידי ולא דקות), מאוד רזה, כתפיים רחבות.
אנונימית
בכל אופן, הוא גם מאוד אשכנזי כזה, נראה רוסי חסון. יש לו זרועות מאוד חזרקת (שרירי ידיים).
אנונימית
שואל השאלה:
אבל חבר שלך לא היתלהב כשאת היתחלת איתו? (כיאילו חושב את עצמו ועושה דאווינים)
אבל חבר שלך לא היתלהב כשאת היתחלת איתו? (כיאילו חושב את עצמו ועושה דאווינים)
אנונימי
ממש לא.
אנונימית
שואל השאלה:
יש לי גם עוד שאלה אלייך כי את נראית לי פה הכי מבינה אבל זה קצת ארוך אפשר ליכתוב לך בהודעה?
יש לי גם עוד שאלה אלייך כי את נראית לי פה הכי מבינה אבל זה קצת ארוך אפשר ליכתוב לך בהודעה?
אנונימי
כן, זאת אני.