10 תשובות
לבת! אני חולה על השם הזה! מאוד מאוד יפה ~!
לבת!
לאחותי קוראים קים...:)
לאחותי קוראים קים...:)
בת
לבת, שם מקורי וממש יפה! אני מתה עליו
לבת
זה יותר לכיוון הבת...
יותר לבת:)
קים זה לבת, כמה שהשם הזה יפה:)
לבת
באותו הנושא: