התחברות הרשמה

איזה באסה שאלעד וקארין זכו רציתי שהתאומות יזכו מי גם?

7 באפריל 2014, 23:15
ריאליטיטלוויזיה    
2 תשובות
אני רציתי את אורי ולין
ל
להלהלהלה ^^
כע מבאס גם אני רציתי תתאומות
.
.Let it be
באותו הנושא:
שם לאחותי הקטנה ליהיא/נעמה/קארין איזה שם הכי יפה?
איזה 5שמות הכי יפים: לילך,, נועה, אלין, ליאן, אליאן, קארין, מיה, ליאור, עדן, אבישג,
אוף אוף איזה באסה יואו
איזה עדה זה השם קארין?
אוף איזה באסה
רציתי לשאול שאלה סוכנות קארין מודלס אני לא יודע לדבר אנגלית הם רק אנגלית מדברים שמה.
פאק נו איזה באסה
איזה באסה שנגמר פורים ומחר בית ספר..
איזה באסה ש...
בשיר "אף אחד" של עדן בן זקן יש שורה "יום שלישי פגשתי את קארין" על איזה קארין היא מדברת? מי זאת?
איזה שם חיבה יכול להיות לשם אלעד