5 תשובות
ממליצה על care
שלום,
אני קרובה לסיום הטיפולים בפרופורציה, קיבלתי יחס מעולה לאורך כל הדרך, נעניתי בכל בקשה או שאלה בחיוב ובחיוך, אני חלקה ונגמר הסיוט של הגילוח.
ממליצה בחום על פרופורציה!
אני קרובה לסיום הטיפולים בפרופורציה, קיבלתי יחס מעולה לאורך כל הדרך, נעניתי בכל בקשה או שאלה בחיוב ובחיוך, אני חלקה ונגמר הסיוט של הגילוח.
ממליצה בחום על פרופורציה!
קישורים מצורפים:
אנונימי
גם אני עשיתי בפרורפורציה ואני ממש מרוצה! זה כבר מעל שנתיים שאני עם תוצאות טובות מהם
קישורים מצורפים:
אנונימי
שלום,
אני בדיוק עמדתי בדילמה הזו ובסוף החלטתי לבחור פרופורציה. אני מאוד מרוצה מהכל.
אני בדיוק עמדתי בדילמה הזו ובסוף החלטתי לבחור פרופורציה. אני מאוד מרוצה מהכל.
חברה גדולה! והטבות וזה זול מלאי תפרטים ויצרו איתך קשר!
אל תפספסי!
http://www.pelozen.co.il/landing/esme/667330
אל תפספסי!
http://www.pelozen.co.il/landing/esme/667330
אנונימי
באותו הנושא: