15 תשובות
אני אוהבת את שניהם, אבל אם אני אוכלת זה יהיה נוטלה, כי במשפחה שלי אוהבים רק את זה.
נוטלה הכי טעים
השחר!
רק נוטלה!
יש אנשים שיגידו לך איך את אוהבת השחר? חח כל אחד והטעם שלו.
ולי לא משנה איזה שוקולד זה:)
ולי לא משנה איזה שוקולד זה:)
אין על שוקולד השחר!
שואל השאלה:
לא אני אוהבת שוקולד בטעם שוקולד
מה הקטע בשוקולד בטעם אגוזים שאפשר לקנות ממרח אגוזים
אני לא אוהבת ערבוב דברים
לא אני אוהבת שוקולד בטעם שוקולד
מה הקטע בשוקולד בטעם אגוזים שאפשר לקנות ממרח אגוזים
אני לא אוהבת ערבוב דברים
אנונימי
נוטלה! השחר מגעיל לדעתי
חח אני עכשיו אוכלת נוטלה
לדעתי הכי טעים זה נוטלה כי זה עם אזוגים אבל מי שלא אוהב אגוזים כל כך שיאכל השחר
לדעתי הכי טעים זה נוטלה כי זה עם אזוגים אבל מי שלא אוהב אגוזים כל כך שיאכל השחר
לשחר יש טעם חמצמץ כזה לדעתי אני אוהבת עלית
אנונימית
אין על נוטלה הכי טעים! לשוקולד השחר יש טעם של חרא של פרות וזה בוצי כזה😂
אין על נוטלהה 3>
גם אני השחר!
יותר טעים לדעתי נוטלה
שחר הכי טעים! לפי דעתי כל אחד והטעם שלו <3
באותו הנושא: