2 תשובות
ריכוז..?
את צריכה להיות יותר ערנית.
ואפשר להתאמן על זה. תלמדי לחיות את הרגע. תלמדי לקבל כל רגש שעולה בתוכך (שמחה, כאב, אהבה) - קבלי את כל הרגשות, ואת כל מה שקורה בחיים. כך תהיי מלאת חיות וערנית.
מה שגורם לנפילה הזו זה פיזור בתוכך והמון מחשבות שרצות ומבלבלות. אבל אם תהיי ערנית ותחיי את הרגע, המחשבות האלו יזוזו הצידה.
ודברים כבר לא ייפלו:-)
ואפשר להתאמן על זה. תלמדי לחיות את הרגע. תלמדי לקבל כל רגש שעולה בתוכך (שמחה, כאב, אהבה) - קבלי את כל הרגשות, ואת כל מה שקורה בחיים. כך תהיי מלאת חיות וערנית.
מה שגורם לנפילה הזו זה פיזור בתוכך והמון מחשבות שרצות ומבלבלות. אבל אם תהיי ערנית ותחיי את הרגע, המחשבות האלו יזוזו הצידה.
ודברים כבר לא ייפלו:-)
באותו הנושא: