התחברות
הרשמה
כמה זמן לקח לכם ללמוד לתאוריה ומה עשיתם בשביל שזה לא יהיה משעמם?
5 באפריל 2014, 20:46
נהיגה
תיאוריה
תיאוריה לנהיגה
לימוד נהיגה
תאוריה
תשובה אחת
יום אחד, ועדיף שתלמדי את זה יום לפני המבחן כדי שזה יהיה בראש שלך במבחן עצמו ותצליחי
ע
עפתי לכל הרוחות לצמיתות
באותו הנושא:
הי כמה זמן לוקח ללמוד לתאוריה?
כמה זמן לקח לכם ללמוד לתאוריה עברתם על הפעם הראשונה?
לימוד למבחן תאוריה במחשב - איפה אפשר ללמוד למבחן בתאוריה במחשב (על אוטומט)?
איזו אפליקציה הכי טובה ללמוד תאוריה?
איך אני יכולה ללמוד לתאוריה, זה קשה לי ללמוד כל כך הרבה חומר, רק בגלל זה אני לא מתחילה ללמוד, רק מהידיעה שזה הרבה חומר.
כמה זמן לקח לכם ללמוד לתיאוריה ובאיזה כיתה עשיתם?
כולם עושים תיאוריה וטסט ואני שנה על תיאוריה מה בעיקרון צריך ללמוד בשביל לעבור תיאוריה?
קשה לי ללמוד לתאוריה, מה לעשות? טיפים?
איך ללמוד לתאוריה בצורה הכי טובה?
אפשר להתחיל ללמוד נהיגה בלי תאוריה? ובהמשך לעשות מבחן תאוריה?
ניסיתי כבר כמה פעמים ללמוד תאוריה והתייאשתי באמצע מכמות החומר..: ( יש לכם טיפים שיכולים לעזור לי לעבור תאוריה יותר בקלות?