4 תשובות
פעם ב.. אפשר
אוף נו גירית אותי עכשיו אני בדיאטה ורק התחלתי:\
אם את/ה בדיאטה, לא מומלץ..
אם לא, בכיף (:
אם את\ה שומר\ת ולא רוצה להשמין אז לא כדאי
תאכל\י במקום פרוסה או לחמנייה מחיטה מלאה עם גבינה או משהו יותר בריא
אנונימי
זה היה טעים פצצות