4 תשובות
פעם ב.. אפשר
אוף נו גירית אותי עכשיו אני בדיאטה ורק התחלתי:\
אוף נו גירית אותי עכשיו אני בדיאטה ורק התחלתי:\
אם את/ה בדיאטה, לא מומלץ..
אם לא, בכיף (:
אם לא, בכיף (:
אם את\ה שומר\ת ולא רוצה להשמין אז לא כדאי
תאכל\י במקום פרוסה או לחמנייה מחיטה מלאה עם גבינה או משהו יותר בריא
תאכל\י במקום פרוסה או לחמנייה מחיטה מלאה עם גבינה או משהו יותר בריא
אנונימי
זה היה טעים פצצות
באותו הנושא: