4 תשובות
שואל השאלה:
אוקיי תודה אני ישים אותו
אוקיי תודה אני ישים אותו
כן כדאי לך
כן הוא חמוד
לדעתי כן אני ראיתי את הסרט וממש נהנתי והוא גם ממש מצחיק xd
באותו הנושא: